5351Nederlanders zijn logischer in hun taalgebruik. Omdat ze geen katholieke achtergrond hebben, vermoed ik. Wij kunnen te biechten gaan, zij niet. Daarom moeten ze goede afspraken maken. Als je die respecteert, heb je geen biecht nodig.
Luc Janssen
| (1 minnen) |

